Krok 01

Kliknij w przycisk formularza zgłoszeniowego

Krok 02

Uzupełnij dane kontaktowe oraz informacje o sprzęcie wraz z opisem uszkodzenia lub zamawianym zakresie usług (np. przegląd okresowy)

Krok 03

Poczekaj na potwierdzenie mailowe. Dostaniesz informacje jak przygotować wysyłkę oraz numer listu przewozowego. Nic nie musisz drukować, kurier będzie miał list przewozowy.

Krok 04

Zatwierdź otrzymaną wycenę lub zleć nam wysyłkę zwrotną pokrywając tylko koszt diagnozy. Istnieje też opcja pozostawienia sprzętu w rozliczeniu, szczegóły uzgadniane indywidualnie.

Krok 05

Odbierz maila z linkiem do wykonania płatności online zgodnej z uzgodnioną kwotą opłaty.

Krok 06

Opłać zlecenie wybraną przez siebie metodą płatności

Krok 07

Odbierz maila zamykającego zlecenie wraz z linkiem do śledzenia przesyłki zwrotnej

Gotowe!

Sprawna i zadbana hulajnoga wraca do Ciebie.

Jak działa centrum serwisowe Electricall?

Sprzęt do naprawy/przeglądu dostarczasz i odbierasz bezpośrednio w serwisie lub w naszym salonie sprzedaży.
Opcja obsługi wysyłkowej działa według schematu przedstawionego powyżej.
Przed wykonaniem naprawy wykonujemy diagnozę i wycenę umożliwiającą Ci podjęcie ostatecznej decyzji co do zakresu i kosztów naprawy.
Jeśli posiadasz u nas wykupioną usługę Serwis Premium otrzymujesz bezpłatnie pojazd zastępczy na czas serwisu sprzętu.
Gdy sprzęt jest gotowy do odbioru otrzymujesz od nas potwierdzenie.
Opłatę za usługę regulujesz przy odbiorze sprzętu w salonie (lub przelewem w przypadku obsługi wysyłkowej).

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Przegląd okresowy w tym posezonowy, zawierajacy naładowanie baterii do optymalnego napięcia przechowywania.
Regulacja hamulców.
Wymiana dętek/opon, w tym wymiana na opony terenowe lub zimowe.
Likwidacja luzów kierownicy.
Wymiana łożysk w kołach.
Wymiana błotnika, z opcją montażu dodatkowego wspornika - dla modeli Xiaomi.
Montaż dodatkowego oświetlenia i innych akcesoriów.
Diagnoza stanu baterii z wyceną kosztu regeneracji.
Regeneracja baterii - z opcją zwiększenia pierwotnej pojemności.
Pakiet "Na niepogodę" - zabezpieczenie przed wilgocią: wymiana lub dodanie uszczelek / zabezpieczenie silikonem / lakierowanie uzwojeń silnika.
Diagnoza innych uszkodzeń, w tym powypadkowych wraz z przedstawieniem kosztorysu naprawy.
Naprawa innych uszkodzeń, w tym powypadkowych, według kosztorysu z diagnozy.
Pobierz cennik usług