Skip to main content

Procedura reklamacyjna

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, oryginalne i pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji. Przed wysyłką są sprawdzane pod względem jakości i kompletności. Każdy produkt objęty jest gwarancją producenta. Firma Electricall zobowiązuje się do dostarczania towarów wolnych od wad fizycznych i prawnych.

Zgłoszenie reklamacji
Reklamację można złożyć w dowolnej wygodnej dla Państwa formie:

  • mailowo na adres: sklep@electricall.pl
  • listownie na adres: Salon Electricall, Kopisto 1, 35-315 Rzeszów.
  • osobiście: w salonie Electricall ul. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów.

Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji, prosimy o dołączenie:

  • numeru zamówienia lub numeru dokumentu sprzedaży (faktury/paragonu),
  • wypełnionego formularza reklamacyjnego  [Pobierz formularz reklamacyjny z załącznika]
  • opcjonalnie: zdjęć lub materiału wideo ilustrujących zgłaszaną wadę

Czas rozpatrzenia reklamacji

Dokładamy wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrywane jak najszybciej, zwykle w ciągu kilku dni roboczych ale nie dłużej, jak 14 dni. O decyzji i sposobie rozwiązania sprawy poinformujemy Państwa pisemnie, wskazując również planowany termin realizacji rozpatrzonej reklamacji.

Sposoby rozwiązania reklamacji

W zależności od charakteru zgłoszenia oraz przysługujących praw konsumenta, możliwe są następujące rozwiązania:

  • naprawa produktu
  • wymiana na nowy
  • obniżenie ceny
  • odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy

Pozasądowe metody rozwiązywania sporów
Konsument ma również prawo skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
  • złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
  • skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
  • złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Dodatkowe informacje i kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących procedury reklamacyjnej, zachęcamy do kontaktu:

Email: sklep@electricall.pl  
Telefon: +48 518 981 004
Adres salonu: Salon Electricall, ul. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów  
Godziny otwarcia: Pon.–Sob.. 10:00–21:00  

Do pobrania: